Bij AMO-zorg werken we volgens de actuele Vilans protocollen, zodat we altijd veilige en kwalitatieve zorg kunnen leveren. Via onderstaande knop kunt u direct inloggen om de protocollen te raadplegen die u nodig heeft tijdens uw werkzaamheden.
In HoorayHR kunt u uw persoonlijke HR-zaken regelen. Klik op onderstaande knop om veilig in te loggen in uw persoonlijke HR-omgeving.
Bij AMO-zorg vinden wij het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg en dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent.
Wij staan open voor uw feedback en zien een klacht als een kans om onze zorg verder te verbeteren.
Heeft u een klacht? Dan kunt u deze kenbaar maken door een e-mail te sturen naar: klachten@amo-zorg.nl
Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld. Na ontvangst nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om samen tot een passende oplossing te komen.
Wij streven ernaar om klachten binnen 6 weken zorgvuldig af te handelen.
Bij AMO-zorg heeft u altijd het recht om uw eigen zorgdossier in te zien. Wilt u een kopie van uw dossier opvragen of inzage verzoeken? Stuur dan een e-mail naar:
info@amo-zorg.nl
Vermeld in uw e-mail duidelijk uw naam, geboortedatum en het verzoek tot inzage. Wij behandelen uw aanvraag zorgvuldig en zullen binnen uiterlijk 4 weken reageren, conform de geldende privacywetgeving (AVG).
''AMO-zorg voelt voor mij als een hechte familie waarin we samen werken aan de beste zorg voor onze cliƫnten.''
Dalila, verpleegkundige